Persbericht 10-01-19

“INSCHRIJVING CULTURELE MANIFESTATIE 2019 BIJNA ROND

Er zijn al veel aanmeldingen binnen voor de Culturele Manifestatie op 9 en 10 maart a.s. in Geesterhage. Echter, er is nog wat ruimte in het programma! Daarom  een oproep aan degenen die geen tijd hebben gevonden om zich in te schrijven.  Het kan nog tot 3 februari a.s.

Deze 12e editie, met als thema CULTUUR VERBINDT, hoopt voor jong en oud  een mooi afwisselend programma te bieden met zang, dans, muziek, poëzie, theater, beeldende  vormgeving en andere culturele “uitspattingen”. Dus meld je aan als je cultuur een warm hart toedraagt en anderen daar deelgenoot van wilt maken.

Cultureel centrum Geesterhage bruist het weekend van 9 en 10 maart met optredens in theaterzaal Koningsduyn en foyer De Heerlykhyd. In de ateliers van Toonbeeld zijn workshops en kleine optredens en bibliotheek Kennemerwaard is met een literair café de plaats waar schrijvers en dichters een plek krijgen.

In de hal en andere publieke ruimten is een grote expositie ingericht met beeldende kunst.

De organisatie verwacht  een enerverend weekend, waar het plezier om er met elkaar iets moois van te maken voorop staat.

De hoofdsponsor is deze editie wederom de Rabobank Alkmaar e.o..

Op de website www.culturelemanifestatiecastricum.nl is het inschrijfformulier te vinden, dat voor 3 februari moet zijn ingezonden.”